» Zwroty

Zwroty

ZWROTY

Prosimy o kontakt mailowy: info@sklepwnetrz.pl
w tytule wpisać : Zwroty (dostaną Państwo szczegółową instrukcję do zwrotów i reklamacji)
lub kontakt telefoniczny do właściciela 
Radosław Gierasimczyk 
536-288-010

 

Zwroty/Gwarancje (Obrazy ręcznie malowane, Zegary, Pościel, Prześcieradła, Koce)
 
1. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru (tj. zrezygnować z Towaru zakupionego w Sklepie sklepwnetrz.pl i zwrócić Towar bez podania przyczyny) w ciągu 30 (trzydzieści) dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez Klienta osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy sprzedaży, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części. 

2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru Klient powinien w wyznaczonym w pkt X.1 terminie złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru kierując je na adres: 

ul.Asnyka 9/9
74-101 Gryfino
z dopiskiem ,,sklepwnetrz,pl"

 
Lub

przesłać na e-mail: info@sklepwnetrz.pl 

Jeżeli Klient skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną tj. wysyłając e-mail na adres:info@sklepwnetrz.pl, Radimar Radosław Gierasimczyk prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również pocztą elektroniczną. 

Do zachowania terminu do odstąpienia o umowy sprzedaży Towaru wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu wskazanego w pkt X.1 na wskazany powyżej adres, e-mail. 

3. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru Klient zobowiązany jest – poza przesłaniem oświadczenia o którym mowa w pkt X.2 - zwrócić Radimar Radosław Gierasimczyk Towar na adres wskazany poniżej: 

Radimar Radosław Gierasimczyk
ul.Asnyka 9/9
74-101 Gryfino

4. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu Towaru na wskazany powyżej w pkt X.3 adres, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy sprzedaży Towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed upływem tego terminu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu takiego Towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem Towaru). 

5. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru na zasadach określonych w niniejszym punkcie, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą. 

6. Z zastrzeżeniem pkt X.7 poniżej, Radimar Radosław Gierasimczyk zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru zwrócić Klientowi uiszczoną przez Klienta cenę za Towar wraz z kosztami dostawy Towaru. Radimar Radosław Gierasimczyk dokona zwrotu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu. 

7. Radimar Radosław Gierasimczyk może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Radimar Radosław Gierasimczyk zastrzega sobie - w razie zwrotu takiego Towaru - możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny Towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz Klienta. 

9. O ile to możliwe, zwrotu Towaru należy dokonać wraz ze wszystkimi dokumentami dołączonymi do Towaru, w tym fakturą VAT, jeżeli została ona wystawiona na rzecz Klienta, a także w oryginalnym opakowaniu. 

10. Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru należy kierować na adres
e-mail’owo na adres: info@sklepwnetrz.pl

11. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów sprzedaży, których przedmiotem jest (i) rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, (ii) rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (iii) rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami oraz w innych przypadkach wynikających z przepisów prawa. 

 
ZWROTY DOT. PRODUKTÓW Z KATEGORII : FOTOTAPETY, OBRAZY DEKORACYJNE 

Gwarancja na Produkty
 
  1. Wszystkie Produkty znajdujące się w ofercie handlowej Dostawcy są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.
  2. Dostawca udziela dwudziestocztero miesięcznej gwarancji jakości na swoje Produkty. Gwarancja na Produkty jest udzielana na następujących zasadach:
  1. Jeśli Klient Końcowy chce wykonać uprawnienia z gwarancji, kieruje żądanie w tym zakresie bezpośrednio do Dostawcy.
  2. Klient Końcowy powinien dostarczyć Produkt do siedziby Dostawcy: artgeist Sp. z o.o.: ul. Krakowska 37/45, 50-424 Wrocław.
  3. Jeżeli Dostawca uzna zasadność zgłoszonej wady Produktu, zobowiązuje się:
  • naprawić Produkt, albo
  • dokonać jego wymiany na nowy, albo
  • obniżyć cenę sprzedaży Produktu, albo
  • zwrócić Klientowi Końcowemu cenę sprzedaży Produktu (w tym kwotę odpowiadającą uiszczonym przez Klienta Końcowego kosztom dostawy), przy czym zwrot ceny sprzedaży Produktu może nastąpić tylko wtedy, gdy Produkt nie jest już dostępny w ofercie handlowej Dostawcy, a jego naprawa nie jest możliwa.
  1. Klient Końcowy może wskazać Dostawcy żądany sposób usunięcia wad Produktu. Dostawca nie jest związany wskazanym przez Klienta Końcowego sposobem usunięcia wady.
  2. Klient Końcowy może wykonać uprawnienia wynikające z gwarancji udzielonej przez Dostawcę niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu wobec Partnera.
  3. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta Końcowego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  1. W przypadku gdy Klient Końcowy będący konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny będzie chciał odstąpić od umowy sprzedaży Produktu w ustawowym terminie 14 dni, może odesłać Produkt wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy bezpośrednio do siedziby Dostawcy: artgeist Sp. z o.o.: ul. Krakowska 37/45, 50-424 Wrocław. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone Dostawcy będzie odnosiło skutki prawne bezpośrednio w stosunku do Partnera. W takim przypadku Dostawca prześle Partnerowi na adres poczty elektronicznej (e-mail) informację o otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta Końcowego.
  2. Partner zobowiązuje się zamieścić na stronie Sklepu internetowego (lub w innych kanałach sprzedaży) informacje, o których mowa powyżej.
  3. Koszt wysyłania Produktu zwróconego Klientowi Końcowemu w przypadku nieuznania żądania usunięcia wady w ramach gwarancji pokrywa Klient końcowy. Koszt wysyłania Klientowi końcowemu Produktu nowego lub naprawionego w przypadku uznania żądania usunięcia wady w ramach gwarancji pokrywa Dostawca.
  4. W przypadku gdy Klient Końcowy będący konsumentem dokona zwrotu Produktu objętego oświadczeniem o odstąpieniu na koszt Dostawcy, Dostawca pokryje koszty wysyłki.
  5. W przypadku określonym w ust. 3 powyżej, Strony odpowiednio skorygują faktury VAT obejmujące Produkty objęte oświadczeniem o odstąpieniu od umowy złożonym przez Klienta Końcowego i dokonają rozliczenia kosztu Produktu objętego tym oświadczeniem.
  6. W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym paragrafie w zakresie kosztów dostawy Produktu, Strony zgodnie ustalają, że koszty te obciążają Partnera. Fakturowanie kosztów dostawy na Partnera odbywać się będzie na zasadach określonych w § 6 powyżej.
  7. Strony wyłączają rękojmię za wady Produktu pomiędzy Dostawcą a Partnerem.

Przejdź do strony głównej