ZWROTY RADIMAR.PL
W trosce o satysfakcję naszych klientów, mamy przyjemność poinformować o wprowadzeniu opcji darmowych zwrotów w ciągu 7 dni dla większości naszych produktów. Aby skorzystać z tej opcji, produkt musi posiadać oznaczenie "Darmowy zwrot produktu do 7 dni" na karcie produktu. Dodatkowo, możliwość darmowego zwrotu dotyczy produktów o wartości powyżej 150 zł - analogicznie do naszej oferty darmowej wysyłki dla zamówień o wartości przekraczającej 150 zł.
Ważne: Darmowy zwrot produktu dotyczy jednego produktu (Koszt zwrotu większej liczby produktów pokrywa kupujący).
ZAMÓWIENIA FOTOTAPETY Z KOLEKCJI PRESTIGE ORAZ FIRANY I ZASŁONY NA INDYWIDUALNY WYMIAR NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI. ZALECAMY ZAMÓWIENIE PRÓBEK FOTOTAPET Z KOLEKCJI PRESTIGE PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA.
PRODUKT SPECJALNIE PRZYGOTOWANY POD ZLECENIE KLIENTA (SZYTY NA MIARĘ), NIE PODLEGA ZWROTOWI
Nasze produkty produkowane są w Polsce, według kolejności zamówień. Nie posiadamy ich na stanie oraz nie sprowadzamy z innych krajów. Staramy się jak najbardziej odzwierciedlić kolorystykę i detale wzoru do każdego produktu. Prosimy o przemyślane zakupy.
Jak wygląda zwrot do 7 dni roboczych?
W ciągu 7 dni od wysyłki produktu zgłoś się do naszego biura:
Podaj numer zamówienia, adres e-mail oraz powód zwrotu (opcjonalnie), przekaż nam informację o preferowanym terminie odebrania paczki kuriera, my zamówimy kuriera i na podanego przez Państwa e-mail wyślemy "etykietę dla kuriera", którą należy wydrukować i przekazać kurierowi w dniu odbioru paczki.
Uwaga! Przypominamy że produkt musi wrócić do nas beż żadnych wad.
Po rozpatrzeniu zwrotu/reklamacji skontaktujemy się z Państwem.
OFERTY bez oznaczenia, po terminie 7 dni, oraz większą liczbę produktów niż dwa, należy przesłać we własnym zakresie na adres:
RADIMAR.PL
ul. Czarnieckiego 2F
73-110 STARGARD
W paczce umieścić odstąpienie od umowy.
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni
przesłać na e-mail: info@sklepwnetrz.pl
Jeżeli Klient skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną tj. wysyłając e-mail na adres:info@sklepwnetrz.pl, Radimar Radosław Gierasimczyk prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również pocztą elektroniczną.
Do zachowania terminu do odstąpienia o umowy sprzedaży Towaru wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu wskazanego w pkt X.1 na wskazany powyżej adres, e-mail.
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: Radimar Radosław Gierasimczyk, ul. Czarnieckiego 2F, 73-110 Stargard, info@sklepwnetrz.pl
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
3. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru Klient zobowiązany jest – poza przesłaniem oświadczenia o którym mowa w pkt X.2 - zwrócić Radimar Radosław Gierasimczyk Towar na adres wskazany poniżej:
RADIMAR.PL
ul. Czarnieckiego 2F
73-110 STARGARD
4. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu Towaru na wskazany powyżej w pkt X.3 adres, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy sprzedaży Towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed upływem tego terminu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu takiego Towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem Towaru).
5. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru na zasadach określonych w niniejszym punkcie, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą.
6. Z zastrzeżeniem pkt X.7 poniżej, Radimar Radosław Gierasimczyk zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru zwrócić Klientowi uiszczoną przez Klienta cenę za Towar wraz z kosztami dostawy Towaru. Radimar Radosław Gierasimczyk dokona zwrotu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
7. Radimar Radosław Gierasimczyk może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Radimar Radosław Gierasimczyk zastrzega sobie - w razie zwrotu takiego Towaru - możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny Towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz Klienta.
9. O ile to możliwe, zwrotu Towaru należy dokonać wraz ze wszystkimi dokumentami dołączonymi do Towaru, w tym fakturą VAT, jeżeli została ona wystawiona na rzecz Klienta, a także w oryginalnym opakowaniu.
10. Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru należy kierować na adres
e-mail’owo na adres: info@sklepwnetrz.pl
11. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów sprzedaży, których przedmiotem jest (i) rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, (ii) rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (iii) rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami oraz w innych przypadkach wynikających z przepisów prawa.
W przypadku gdy Klient Końcowy będący konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny będzie chciał odstąpić od umowy sprzedaży Produktu w ustawowym terminie 14 dni, może odesłać Produkt wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy bezpośrednio do siedziby: RADIMAR Radosław Gierasimczyk CZARNIECKIEGO 2F, 73-110 Stargard. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone Dostawcy będzie odnosiło skutki prawne bezpośrednio w stosunku do Partnera. W takim przypadku Dostawca prześle Partnerowi na adres poczty elektronicznej (e-mail) informację o otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta Końcowego.
Adresat:
RADIMAR.PL
ul. Czarnieckiego 2F
73-110 STARGARD
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
RABAT -20 zł na zamówienie od 140 zł
KOD: ZJRDLK97Kliknij, aby skopiować do schowka